main-logo
  • Home
  • PAP-therapie
    • Het zorgpad
    • Schoonmaken
    • Spreekuurlocaties
  • Kennisbank
  • Nieuws & verhalen
  • Downloads
  • Over ons
  • Contact
menu
  • Home
  • PAP-therapie
    • Het zorgpad
    • Schoonmaken
    • Spreekuurlocaties
  • Kennisbank
  • Nieuws & verhalen
  • Downloads
  • Over ons
  • Contact
Mijn.VIVISOL.nl
Mijn.VIVISOL.nl
VIVISOL PAP>Kennisbank>Faqs
  • Waarom ontvang ik een rekening van mijn zorgverzekeraar?
  • Wie betaalt de kosten als mijn apparatuur beschadigd raakt, of gestolen wordt?
  • Moet ik wijzigingen in mijn persoonlijke situatie doorgeven aan VIVISOL?
  • Welke materialen moet ik jaarlijks vernieuwen?
  • Wanneer wordt mijn apparatuur vervangen?
  • Hoe vaak moet mijn PAP-apparaat technisch gecontroleerd worden?
  • Wat kan ik zelf doen voordat ik op reis ga?
  • Welke service geeft VIVISOL als mijn PAP-apparaat of masker op vakantie vervangen moet worden?
  • Wat moet ik doen als mijn apparaat en/of masker in het buitenland stuk gaat?
  • Kan ik mijn PAP-apparaat meenemen naar mijn boot, camper of caravan?
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • »
main-logo
Webshop
© 2025 VIVISOL Nederland BV
  • Privacy
  • Cookies
Product van 2manydots

Welkom bij VIVISOL

Om met ons te chatten gaat u vanaf nu naar www.vivisol.nl/chat

We staan u graag te woord.