Wat gebeurt er als mijn Philips-apparaat aan de beurt is voor omwisseling?

Als uw apparaat aan de beurt is, ontvangt u van ons een e-mail. 

In de dagen daarop ontvangt u per post een vervangend apparaat. Natuurlijk vergezeld door alle informatie die u nodig heeft om het apparaat in gebruik te nemen. U krijgt bijvoorbeeld toegang tot een speciaal portaal, inclusief instructievideo’s. Heeft u dan nog vragen? Dan kunt u ons bereiken op 013-2201159. Indien nodig kunnen wij natuurlijk ook bij u langskomen. 

U stuurt het oude apparaat naar ons terug als u het vervangende apparaat naar tevredenheid kunt gebruiken. 

Wij sturen alle apparaten die naar ons zijn teruggestuurd, weer terug naar Philips. 

Een gespecialiseerd reparatiecentrum van Philips gaat deze apparaten namelijk zorgvuldig reinigen en voorzien van een nieuwe ventilator en een nieuw luchtcircuit met vernieuwd foam (‘repareren’, noemen we dat). Als dat gebeurd is, kunnen we de apparaten weer als nieuw gaan inzetten bij patiënten die nog een apparaat gebruiken met het oude foam. Zo komt er een carrousel op gang en komen alle apparaten uiteindelijk aan de beurt. 

Philips kan nog geen duidelijkheid geven over leveringen van vervangende apparatuur.
Zij geven aan zelf maximaal een aantal weken vooruit te kunnen kijken. Dat heeft te maken met het wereldwijde tekort aan elektronische componenten en logistieke capaciteit

Daarom kunnen wij geen goede inschatting maken wanneer uw apparaat aan de beurt is. Wij willen geen belofte doen die wij mogelijk door omstandigheden buiten onze invloed niet kunnen nakomen. Zodra we apparaten binnen hebben worden deze vlot omgewisseld. Dagelijks zet een speciaal team zich hiervoor in.  

cta-img

Hulp nodig?

Wij hebben een 24-uursservice.