Uw vervangende Dreamstation 1 gebruiken

Uw Philips REMstar is vervangen door een Philips DreamStation 1 met vernieuwd foam. Hieronder leest u wat u moet doen.

Volg deze stappen

Controleer de instellingen van uw Philips REMstar

Hoe u dat doet, leest u hier.

Bekijk de instructievideo van de Philips Dreamstation 1

Gebruikt u een bevochtiger? Sluit de bevochtiger aan op uw nieuwe apparaat.

De bevochtiger is meegeleverd.

Blijf uw masker gebruiken

Is uw masker ouder dan een jaar en aan vervanging toe?
Bestel dan een nieuw masker op mijn.vivisol.nl.

Klik op Ik weet mijn wachtwoord of gebruikersnaam niet meer om uw login te krijgen.
Gebruik het e-mailadres dat bij ons bekend is.

Teken de bruikleenovereenkomst

U gebruikt een apparaat van VIVISOL.
Omdat u deze van ons leent, moet u een bruikleenovereenkomst tekenen. Hiermee gaat u akkoord met onze voorwaarden voor het gebruiken van het apparaat. U zegt hiermee dat u het apparaat op een normale manier gebruikt.

Stuur het document mee met uw oude apparaat. U vindt het document in de brief die u krijgt bij het nieuwe apparaat.

Stuur het oude apparaat terug

U vindt het dichtstbijzijnde DHL-pakketpunt via dhlparcel.nl/servicepoint

Gebruik de adressticker in de doos.

Wilt u zelf controleren of er in uw apparaat inderdaad de vernieuwde foam zit?
Voor uw gemak hebben we het apparaat aan de onderkant voorzien van een controlesticker (blauw, met een wit vinkje).

Wilt u zelf ook nog een extra controle doen?

Dat kan, op twee manieren.

1. Aan de hand van het UDI-nummer dat op uw apparaat staat.

Elk model apparaat heeft een zogenaamde ‘Unique Device Identifier’ (UDI). Op de foto hieronder is het UDI-nummer gemarkeerd.

2. Aan de hand van het REV-nummer op dezelfde sticker.

Als achter ‘REV’ het getal 15 of hoger staat, gaat het om een apparaat met vernieuwd foam.

Veelgestelde vragen

Is mijn gerepareerde apparaat veilig?

Het foam in dit apparaat is vernieuwd en valt niet onder de veiligheidsmelding van Philips. De blauwe sticker aan de onderkant van het apparaat geeft aan dat het om een apparaat met vernieuwd foam gaat.

Mijn vraag staat er niet tussen

Kijk of uw antwoord tussen deze veelgestelde vragen over de terugroepactie staat of bel ons speciale Philips nummer: 013 – 220 11 59.

cta-img

Hulp nodig?

Wij hebben een 24-uursservice.