Uw vervangende Dreamstation 2 gebruiken
Uw Philips REMstar is vervangen door een Philips DreamStation 2 met vernieuwd foam. Hieronder leest u wat u moet doen.
Klik op + om te lezen.
Heeft u vragen? Bel 013 – 220 11 59.
Volg deze stappen
Hoe u dat doet, leest u in deze brief. Neem contact met ons op via 013 – 220 11 59 als u verschillen ziet tussen de twee apparaten.
Is uw masker ouder dan een jaar en aan vervanging toe?
Bestel dan een nieuw masker op mijn.vivisol.nl.
Klik op Ik weet mijn wachtwoord of gebruikersnaam niet meer om uw login te krijgen.
Gebruik het e-mailadres dat bij ons bekend is.
De DreamStation 2 kan op afstand worden uitgelezen. Dit doen we om uw therapie te verbeteren. U hoeft uw SD-kaart dan niet meer naar ons op te sturen.
U kunt uw voorkeur aangeven op pap.vivisol.nl/toestemming.
U gebruikt een apparaat van VIVISOL.
Omdat u deze van ons leent, moet u een bruikleenovereenkomst tekenen. Hiermee gaat u akkoord met onze voorwaarden voor het gebruiken van het apparaat. U zegt hiermee dat u het apparaat op een normale manier gebruikt.
Stuur het document mee met uw oude apparaat. U vindt het document in de brief bij uw nieuwe apparaat.
U vindt het dichtstbijzijnde DHL-pakketpunt via dhlparcel.nl/servicepoint
Gebruik de adressticker in de doos.
Veelgestelde vragen
Het foam in dit apparaat is vernieuwd en valt niet onder de veiligheidsmelding van Philips.
Kijk of uw antwoord tussen deze veelgestelde vragen over de terugroepactie staat of bel ons speciale Philips nummer: 013 – 220 11 59.