Philips slaapapparatuur – geen update
Laatst geüpdatet donderdag 2 september 2021.
Afgelopen week heeft Philips aangekondigd te starten met het vervangen en repareren van de apneu-apparaten.
Helaas hebben wij vanuit Philips nog geen plan van aanpak ontvangen.
U mag er vanuit gaan dat wij u direct op de hoogte stellen zodra wij meer weten over de situatie.
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Hieronder vindt u een overzicht van de informatie die wij op dit moment hebben.
Op maandag 14 juni heeft Philips een veiligheidsmelding uitgestuurd. Zij berichten over mogelijke problemen met bepaalde PAP- en thuisbeademingsapparatuur. Welke dat zijn, leest u hier.
Wij zijn als leverancier in overleg met Philips over de praktische uitvoering van de acties die zij in hun veiligheidsmelding noemen.
Hier vindt u het antwoord op veelgestelde vragen.
Gebruikt u één van de genoemde PAP-apparaten ter behandeling van slaapapneu?
- Hier vindt u de laatste nieuwsupdate.
- De meest actuele informatie vindt u altijd op onze website.
Gebruikt een ander apparaat van Philips, of van een ander merk
(bijvoorbeeld ResMed, Fisher & Paykel of Heinen & Löwenstein)?
- Dan is deze veiligheidsmelding niet op uw apparaat van toepassing.