Vervangende Philips DreamStation 1 gebruiken

U heeft een vervangende Philips DreamStation 1 gekregen met vernieuwd foam. Hieronder leest u wat u moet doen.

Klik op + om te lezen.

Heeft u vragen? Bel 013 – 220 11 59 of klik op de button om naar de veelgestelde vragen te gaan.

Veelgestelde vragen

Volg deze stappen

Controleer de instellingen

Gebruikt u een bevochtiger? Sluit de bevochtiger aan op uw nieuwe apparaat.

Koppel de bevochtiger af van uw oude apparaat.
Sluit de bevochtiger vervolgens aan op uw nieuwe apparaat.

Zit er een WiFi-module in uw apparaat, die uw therapiegegevens aan VIVISOL doorgeeft?

Zet deze WiFi-module dan over in het vervangende apparaat.

Blijf uw masker gebruiken

Is uw masker ouder dan een jaar en aan vervanging toe?
Bestel dan een nieuw masker op mijn.vivisol.nl.

Klik op Ik weet mijn wachtwoord of gebruikersnaam niet meer om uw login te krijgen.
Gebruik het e-mailadres dat bij ons bekend is.

Geef aan of wij uw apparaat mogen uitlezen

De DreamStation 1 kan op afstand worden uitgelezen. Dit doen we om uw therapie te verbeteren. U hoeft uw SD-kaart dan niet meer naar ons op te sturen.

U kunt uw voorkeur aangeven op pap.vivisol.nl/toestemming.

Heeft u al een WiFi-module? Dan hoeft u het formulier niet meer in te vullen.

Teken de bruikleenovereenkomst

U gebruikt een apparaat van VIVISOL.

Omdat u dit apparaat van ons leent, moet u een bruikleenovereenkomst tekenen. Hiermee gaat u akkoord met de voorwaarden voor het gebruiken van het apparaat. U zegt hiermee dat u het apparaat op een normale manier gebruikt.

Stuur het samen met uw oude apparaat naar ons terug.

Stuur het oude apparaat terug

Stuur uw oude Philips DreamStation 1 binnen 10 werkdagen naar ons terug.
Slaap eerst met uw vervangende DreamStation 1.

Let op: dit gaat alleen om uw apparaat. De andere onderdelen, zoals uw slang, snoer en tas, heeft u niet nieuw ontvangen en kunt u houden.

Terugsturen is gratis.

U vindt het dichtstbijzijnde DHL-pakketpunt via dhlparcel.nl/servicepoint
Gebruik de adressticker in de doos.

Wilt u zelf controleren of er in uw apparaat inderdaad de vernieuwde foam zit?
Voor uw gemak hebben we het apparaat aan de onderkant voorzien van een controlesticker (blauw, met een wit vinkje).

Wilt u zelf ook nog een extra controle doen?

Dat kan, op twee manieren.

1. Aan de hand van het UDI-nummer dat op uw apparaat staat.

Elk model apparaat heeft een zogenaamde ‘Unique Device Identifier’ (UDI). Op de foto hieronder is het UDI-nummer gemarkeerd.

2. Aan de hand van het REV-nummer op dezelfde sticker.

Als achter ‘REV’ het getal 15 of hoger staat, gaat het om een apparaat met vernieuwd foam.

Veelgestelde vragen

Is mijn gerepareerde apparaat veilig?

Uw apparaat is gerepareerd door Philips. Het is daarna zorgvuldig nagekeken en getest door een gespecialiseerd team. Het foam in dit apparaat is vernieuwd en valt niet onder de veiligheidsmelding. De blauwe sticker aan de onderkant van het apparaat geeft aan dat het om een apparaat met vernieuwd foam gaat.

Werkt dit apparaat hetzelfde als mijn vorige Philips Dreamstation 1?

Ja, uw vervangende apparaat werkt hetzelfde als uw oude apparaat. U moet wel de instellingen controleren. Hoe u dit doet, leest u hierboven.

Mijn vraag staat er niet tussen

Kijk of uw antwoord tussen deze veelgestelde vragen over de terugroepactie staat of bel ons speciale Philips nummer: 013 – 220 11 59.

cta-img

Hulp nodig?

Wij hebben een 24-uursservice.