Laatst geüpdatet vrijdag 15 oktober 2021.
Philips is eind september gestart met het vervangen en repareren van de apneu-apparaten.
Wij hebben een eerste, kleine hoeveelheid CPAP-apparaten ontvangen van Philips. De omruiling voor de eerste groep gebruikers gaat daarmee op kleine schaal van start.
U mag er vanuit gaan dat wij u direct op de hoogte stellen zodra wij meer weten over de situatie.
Hieronder vindt u een overzicht van de informatie die wij op dit moment hebben.
Op maandag 14 juni heeft Philips een veiligheidsmelding uitgestuurd. Zij berichten over mogelijke problemen met bepaalde PAP- en thuisbeademingsapparatuur. Welke dat zijn, leest u hier.
Wij zijn als leverancier in overleg met Philips over de praktische uitvoering van de acties die zij in hun veiligheidsmelding noemen.
Gebruikt u één van de genoemde PAP-apparaten ter behandeling van slaapapneu?
Hier leest u meer informatie. De meest actuele informatie vindt u altijd op onze website.
Voor de antwoorden op veelgestelde vragen, klik hier.
Laatste update: 17 januari 2022.
Gebruikt een ander apparaat van Philips, of van een ander merk (bijvoorbeeld ResMed, Fisher & Paykel of Heinen & Löwenstein)?
Dan is deze veiligheidsmelding niet op uw apparaat van toepassing.